Klachtenregeling


Bij 711 doen we er alles aan om onze spelers een optimale ervaring aan te bieden. Niet enkel tijdens de spellen maar ook door de 24/7 ondersteuning die wij aanbieden via live chat, mail en telefoon.

 

Je kan heel wat antwoorden terugvinden op onze pagina met veelgestelde vragen.

 

In het geval jouw antwoord hier niet tussen staat, dan raden we je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken om je probleem en/of vraag op te lossen. Kom je er niet uit met onze klantenservice? Dan kan er (kosteloos) een klacht worden ingediend.

 

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

 

 

De klacht dient binnen de 6 maanden na het voorval ingediend te worden, een klacht die we pas later ontvangen wordt niet meer behandeld.

 

Je kan je klacht per mail doorsturen naar [email protected].

 

Wanneer je een klacht wenst in te dienen hebben wij volgende gegevens nodig:

 

  • Je voor- en achternaam
  • Je geboortedatum
  • Je emailadres
  • De datum van de klacht
  • Het onderwerp en de omschrijving van de klacht
  • Eventuele screenshots en/of andere bewijzen

 

Als je klacht deze informatie niet bevat, kunnen we de klacht niet registreren en verder in behandeling nemen.

 

 

Hoe verloopt de verwerking van mijn klacht?

 

 

Van zodra wij jouw klacht in goede orde ontvangen hebben, zullen wij deze binnen de 72 uur registreren en zal u hiervan een automatische bevestiging ontvangen.

 

Natuurlijk zorgen we er ook voor dat de klacht zo snel mogelijk behandeld wordt. Deze zal zo spoedig mogelijk worden behandeld en in ieder geval binnen een termijn van 8 weken.

 

In het geval het gaat om een complexe situatie, dan kan de verwerking wat meer tijd innemen. 

 

Wanneer een klacht verwerkt is, is dit een definitieve beslissing. We zijn dus niet verplicht om een klacht te behandelen indien hier al eerder een klacht over werd aangemaakt en deze reeds verwerkt is. Hiervan zal je uiteraard op de hoogte gebracht worden. 



Klachtenregeling


Bij 711 doen we er alles aan om onze spelers een optimale ervaring aan te bieden. Niet enkel tijdens de spellen maar ook door de 24/7 ondersteuning die wij aanbieden via live chat, mail en telefoon.

 

Je kan heel wat antwoorden terugvinden op onze pagina met veelgestelde vragen.

 

In het geval jouw antwoord hier niet tussen staat, dan raden we je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken om je probleem en/of vraag op te lossen. Kom je er niet uit met onze klantenservice? Dan kan er (kosteloos) een klacht worden ingediend.

 

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

 

 

De klacht dient binnen de 6 maanden na het voorval ingediend te worden, een klacht die we pas later ontvangen wordt niet meer behandeld.

 

Je kan je klacht per mail doorsturen naar [email protected].

 

Wanneer je een klacht wenst in te dienen hebben wij volgende gegevens nodig:

 

  • Je voor- en achternaam
  • Je geboortedatum
  • Je emailadres
  • De datum van de klacht
  • Het onderwerp en de omschrijving van de klacht
  • Eventuele screenshots en/of andere bewijzen

 

Als je klacht deze informatie niet bevat, kunnen we de klacht niet registreren en verder in behandeling nemen.

 

 

Hoe verloopt de verwerking van mijn klacht?

 

 

Van zodra wij jouw klacht in goede orde ontvangen hebben, zullen wij deze binnen de 72 uur registreren en zal u hiervan een automatische bevestiging ontvangen.

 

Natuurlijk zorgen we er ook voor dat de klacht zo snel mogelijk behandeld wordt. Deze zal zo spoedig mogelijk worden behandeld en in ieder geval binnen een termijn van 8 weken.

 

In het geval het gaat om een complexe situatie, dan kan de verwerking wat meer tijd innemen. 

 

Wanneer een klacht verwerkt is, is dit een definitieve beslissing. We zijn dus niet verplicht om een klacht te behandelen indien hier al eerder een klacht over werd aangemaakt en deze reeds verwerkt is. Hiervan zal je uiteraard op de hoogte gebracht worden.