FAQ

Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om een account aan te maken en te spelen.

 

Belangrijk! Enkel spelers met een Nederlands identiteitsbewijs en dus BSN-nummer kunnen zich bij ons registreren.

Je kan kosteloos een account aanmaken via deze link.

 

Tip! Houd je ID, rijbewijspaspoort of verblijfsvergunning bij de hand.

Je zal tijdens de registratie een bewijs hiervan moeten doorsturen. 

Wanneer het niet lukt om een account aan te maken kan het zijn dat je al een account bij ons hebt of misschien had je er één en heb je die gesloten?

 

Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Je documenten kunnen door verschillende redenen niet geaccepteerd worden.

 

Om je account te verifiëren kan je een bewijs van je ID, rijbewijs, paspoort of verblijfvergunning doorsturen.

 

Je bekijkt best volgende zaken eens goed na:

  • Zijn je documenten volledig?
  • Zijn je documenten nog geldig?
  • Zijn je documenten duidelijk leesbaar? (lage kwaliteit, wazig of onleesbare documenten zullen niet geaccepteerd worden)
  • Zijn alle 4 hoeken van je identiteitsbewijs zichtbaar? (het document mag niet bijgesneden worden)
  • Accepteren wij het bestandstype van jouw documenten? (wij accepteren enkel digitale foto’s via smartphone/tablet/webcam, PNG of JPG)
  • Komt je naam overeen? (Zorg ervoor dat je documenten overeenkomen met de persoonsgegevens van je account)

 

Heb je nog steeds problemen tijdens de verificatie van je documenten, dan heb je ook nog de mogelijkheid om je account te verifiëren via iDIN.

Als laatste stap van het registratieproces dien je een eerste iDeal storting te doen met een IBAN rekening die op je eigen naam staat.

 

Wanneer deze storting succesvol is wordt deze IBAN gekoppeld aan je account en wordt deze jouw geverifieerde tegenrekening waarop de opnames zullen worden uitbetaald. 

Als vergund aanbieder van online kansspelen dient 711 de wet- en regelgeving te respecteren. Hiervoor is een registratie en verificatie aan de hand van een geldig Nederlands identiteitsbewijs noodzakelijk.

 

Je documenten en persoonsgegevens zijn steeds veilig bij ons. Deze zullen nooit publiek beschikbaar gesteld worden. Voor meer vragen kan je altijd mailen naar [email protected].

In het geval je account niet automatisch geverifieerd is na het uploaden van je documenten, kan je jouw account alsnog laten verifiëren.

 

Hierbij is het afhankelijk van of je al dan niet gebruik maakt van iDIN.

  • Maak je gebruik van iDIN? Dan zal je account onmiddellijk geverifieerd worden. Je zal een email ontvangen met daarin de bevestiging.
  • Maak je geen gebruik van iDIN? Na je registratie zal je binnen de 48 uur een bevestiging van verificatie ontvangen per mail.

 

Tip! Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, dan is deze waarschijnlijk bij de ongewenste mail/spam terecht gekomen.

Nee.

 

Zolang je geregistreerd staat in CRUKS kan je geen account aanmaken of spelen.

 

Belangrijk! Wens je je in te schrijven bij CRUKS? Dan heb je voor minimaal 6 maanden geen toegang meer tot Nederlandse goksites én Nederlandse speelhallen of casino's.

Hiervoor kan je meer informatie terugvinden via deze link.

PEP's kunnen een account aanmaken maar moeten een verscherpt klantenonderzoek ondergaan alvorens ze kunnen spelen.

 

Met een PEP bedoelen we een politiek prominent persoon, iemand die een belangrijk openbaar ambt bekleedt of een dergelijke functie heeft uitgeoefend (in de loop van het afgelopen jaar) op nationaal of internationaal niveau.

 

Ook iemand die nauw verbonden is (familieleden of naast geassocieerden) met een persoon die een belangrijk openbaar ambt bekleedt of heeft bekleed (in de loop van het afgelopen jaar). 

Nee.

 

Enkel spelers met een Nederlands identiteitsbewijs en dus BSN-nummer kunnen zich bij ons registreren.

Nee.

 

Je kan slechts 1 persoonlijk account aanmaken. Bij de registratie is er een verplichte verificatie met je uniek identiteitsbewijs. Mocht je meerdere accounts proberen aan te maken, dan kan dit leiden tot permanente sancties, zoals onder andere het bevriezen van je spelersaccount(s),…

 

In het geval je tijdens de registratie een fout gemaakt hebt bij het invullen van je persoonlijke gegevens, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Werden je documenten tijdens de registratie geweigerd en kon je de verificatie via iDIN niet voltooien?

 

Neem gerust contact op met onze klantenservice. Na de ontvangst van je documenten zal onze bevoegde dienst ze beoordelen. Je ontvangt binnen de 48 uur een mail met daarin meer informatie.

Het kan voorkomen dat je je wachtwoord vergeet, maak je geen zorgen.

 

Je kan je wachtwoord wijzigen door het emailadres dat gelinkt staat aan je spelersaccount in te vullen op deze link.

 

Tip! Na het invullen van je emailadres zal je een mail ontvangen met daarin een link om je wachtwoord te wijzigen. Let op want deze mail kan soms bij de spam/ongewenste mail terechtkomen. 

Het is mogelijk om een pauze te nemen op onze site en zo jezelf de deelname aan onze kansspelen te ontzeggen, hiervoor kan je de optie ‘zelfuitsluiting’ gebruiken in je accountinstellingen.

 

Je hebt de mogelijkheid om jezelf te laten uitsluiten voor 1, 7 of 30 dagen.

Het is niet mogelijk om deze te annuleren.

 

Wens je jezelf niet enkel bij 711 uit te sluiten? Je kan jezelf ook laten registreren bij CRUKS, zo heb je geen toegang meer tot zowel onze site, als andere online aanbieders en zelfs fysieke casino's in Nederland.

 

Tip! Bij een zelfuitsluiting heb je wel nog toegang tot je account en de mogelijkheid om een opname uit te voeren tijdens die periode. De zelfuitsluiting heeft ook geen effect op de opname in wachtstand, deze zal dus gewoon verwerkt worden.

Nee.

 

Je kan je spelersaccount niet zelf sluiten.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Belangrijk! Houd er rekening mee dat wanneer je kiest om je account te sluiten, dit onherroepelijk is.

Je zal bij een sluiting je account nooit meer kunnen openen. 

Nee.

 

Wanneer je je account wenst te sluiten, zal het saldo automatisch overgeschreven worden naar jouw geverifieerde IBAN rekening.

 

Tip! Bij een zelfuitsluiting blijft het wel saldo wel nog op je spelersaccount.

Nee. Je kan je account niet zelf verwijderen.

 

Stuur hiervoor een mailtje naar [email protected]

 

Je ontvangt een automatische mail met de bevestiging van ontvangst en na de verwerking hiervan ontvang je een mail met meer informatie.

Nee. Je kan je persoonlijke gegevens niet zelf wijzigen.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice

 

Tip! Om je emailadres te kunnen wijzigen, zal je na identificatie een mail ontvangen waarop je kan reageren zodat we het emailadres kunnen aanpassen.

Zeker!

 

Je kan bij je accountinstellingen je contactvoorkeuren zelf wijzigen of je kan contact opnemen met onze klantenservice

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je via deze link je contactvoorkeuren zelf wijzigen.

Ja.

 

Storting:

  • Minimum: 10 euro
  • Maximum: 10.000 euro met kredietkaarten en 25.000 euro via iDEAL

 

Opname:

  • Minimum: 10 euro
  • Maximum: 25.000 euro

 

Dit zijn de bedragen die technisch mogelijk zijn op onze site. Deze staan los van je ingestelde stortingslimieten.

 

Wanneer er daarentegen stortingslimieten zijn ingesteld op je account, dan kan je geen storting meer maken wanneer je die limieten hebt bereikt.

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je stortingslimieten via deze link nakijken.

 

Belangrijk! Wij accepteren enkel stortingen waarbij je gebruik maakt van je een betaalmethode die enkel op je eigen naam staat.

Nee.

 

Alle transacties worden kosteloos verwerkt.

Je hoeft ook geen kansspelbelasting te betalen bij winst!

Op onze site kan je een storting plaatsen via iDEAL, Maestro, VISA of Mastercard.

Wanneer je bent ingelogd, kan je een storting plaatsen via deze link.

Wanneer je bent ingelogd, kan je een opname aanvragen door te klikken op je saldo rechtsboven en via Account > Transacties > Opname of via deze link.

 

Belangrijk! Alle bedragen van je opnames zullen overgeschreven worden naar je geverifieerde bankrekening waarmee je een eerste storting hebt gemaakt.

 

Het is niet mogelijk om een opname aan te vragen wanneer er een bonus actief is. 

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je transactie geschiedenis inkijken via Account > Transacties > Overzicht transacties of te klikken op deze link.

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je de status van je opname nakijken via Account > Transacties > Opnames in wacht via deze link.

In sommige gevallen.

 

Bij 711 werken we zoveel mogelijk met instant en automatische opnames waarbij er dus een onmiddellijke overschrijving gebeurt en het niet mogelijk is om je opname te annuleren. 

 

In bepaalde gevallen kan het gebeuren dat er een manuele goedkeuring van de opname moet gebeuren. Hierdoor heb je wel de mogelijkheid om je opname te annuleren zolang het bedrag nog niet overgeschreven is.

 

Tip! Bij een manuele goedkeuring is de opname binnen 1 werkdag verwerkt.

Van zodra de opname verwerkt is, wordt het bedrag overgeschreven naar je geverifieerde tegenrekening. Vanaf dat moment duurt het tussen enkele minuten tot 24 uur om het bedrag op je rekening te ontvangen. In het weekend kan er echter vertraging zijn.

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je de status van je opname nakijken via Account > Transacties > Opnames in wacht of via deze link.

Nee.

 

Je kan enkel je persoonlijke kaart(en) gebruiken.

 

Belangrijk! In het geval je per vergissing toch een storting maakt met een bankkaart of kredietkaart van iemand anders, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vanaf 24 jaar.

 

Bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers van 24 jaar en ouder.

 

Ben je jonger dan 24 jaar, dan kan je helaas geen bonus krijgen in het kader van het verslavingspreventiebeleid.

Al onze promoties zijn zichtbaar op de Promoties pagina op de website of via deze link.

 

  • Je beschikbare stortingsbonussen vind je terug onder wanneer je een storting wilt uitvoeren onder Account > Transacties > Storting

 

  • Je beschikbare andere bonussen kan je terugvinden onder Bonussen > Beschikbare bonussen

 

Wanneer je bij je registratie ook aangegeven hebt dat je graag promotionele mails ontvangt, zal je ook steeds op de hoogte gebracht worden via mail. 

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je je contactvoorkeuren zelf wijzigen of je kan contact opnemen met onze klantenservice.

 

Belangrijk! Wanneer er geen bonus meer zichtbaar is voor je, kan het zijn dat je deze al hebt gebruikt. De meeste bonussen kunnen slechts éénmaal geactiveerd worden.

De 711 Bonus is een éénmalige stortingsbonus die wordt aangeboden aan alle spelers die aan de bonusvoorwaarden voldoen.

 

De 711 Bonus is een bonus van 100% bovenop een storting, met een maximumbedrag van €711.

 

Je kan de 711 Bonus activeren bij een storting naar keuze door op de stortingspagina de 711 Bonus én de algemene bonusvoorwaarden te selecteren.

 

Eén storting kan nooit recht geven op de 711 Bonus in combinatie met een andere stortingsbonus.

 

De 711 Bonus heeft geen vervaldatum.

 

De algemene bonusvoorwaarden zijn van toepassing.

Nee. 

 

Een bonus is een promotionele tool waaraan vrijspeelvoorwaarden gekoppeld zijn. 

 

Bij 711 geldt er standaard een inzetverplichting van 30 keer het bonus bedrag voor het vrijspelen van de bonus.

 

De inzetverplichting is het aantal keren dat je een bonus moet inzetten vooraleer je het bonusgeld in ‘echt geld’ hebt omgezet.

 

Voorbeeld :

je ontvangt een bonus van €100 met een inzetverplichting van 30 keer het bonusbedrag. Je moet dus €3.000 (30 x €100) ingezet hebben vooraleer het resterende bonusbedrag vrijgespeeld en opneembaar wordt als echt geld. 

 

Voor meer informatie verwijzen we naar de algemene bonusvoorwaarden

De inzetverplichting voor het vrijspelen van een bonus is 30 keer het bonusbedrag.

 

De inzetverplichting is het aantal keren dat je een bonus moet inzetten vooraleer je het bonusgeld in ‘echt geld’ hebt omgezet.

 

Voorbeeld:

Stort je €100 en je ontvangt €100 bonus, dan is de inzetverplichting €3.000 (30 x het bonusbedrag €100) om het resterende bonusbedrag vrij te spelen.

 

Tip! Wanneer je ingelogd bent, kan je via Account > Bonusoverzicht of via deze link de vooruitgang van je inzetverplichting nakijken.

Nee. Een bonus kan in het algemeen niet geannuleerd worden.

 

Zolang een bonus actief is, is het niet mogelijk om een opname te doen.  

 

Wanneer het resterende bonusbedrag kleiner dan €1 is, dan vervalt de inzetverplichting en wordt dit echt geld. Op die manier verhinderen we dat je geen opname kan doen door resterende eurocenten in bonusgeld.

 

In uitzonderlijke gevallen kan een bonus toch geannuleerd worden, neem hiervoor contact op met de klantenservice.  

 

Belangrijk! Wanneer we je bonus annuleren is dit onomkeerbaar. Het is nooit mogelijk om die later opnieuw toe te voegen.  

Nee.

 

Er zijn enkel algemene bonussen beschikbaar. Het is wettelijk verboden om individuele bonussen toe te kennen.

 

Belangrijk! Ook bij onze klantendienst is het niet mogelijk om extra bonussen te vragen.

Jazeker!

 

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wij dragen verantwoord spelen en verslavingspreventie hoog in het vaandel! Daarom is het verplicht om de volgende limieten in te stellen:

 

  • Stortingslimiet per dag, week en maand.

Hoeveel wil je maximaal storten per dag, week of maand?

 

  • Tijdslimiet per dag, week en maand.

Hoeveel tijd wil je maximaal spenderen per dag, week of maand? Let hierbij wel op dat dit berekend wordt op je inlogtijd en niet je effectieve speeltijd.

 

  • Saldolimiet

Wat is het maximaal saldo dat op je spelersaccount mag staan? Ga je hierover, dan kan je niet meer verder spelen maar ben je verplicht een opname te doen.

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je limieten instellen en wijzigen via Account > Mijn limieten of via deze link.

 

Daarnaast bieden wij ook op maat gemaakte limieten en beperkingen aan voor elke speler. Wil je hierover meer weten, neem dan zeker contact op met onze klantenservice!

Jazeker!

 

Het is mogelijk om je stortingslimiet, tijdslimiet en saldolimiet te wijzigen. Dit doe je zelf door in te loggen en te gaan naar Account > Mijn limieten of via deze link.

 

De klantenservice is niet bevoegd om je limieten te wijzigen.

 

Belangrijk!

  • Het instellen van een strenger limiet gaat gelijk van kracht.
  • Het instellen van een hoger limiet zal na 7 dagen van kracht worden.

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je saldolimiet wijzigen via Account > Mijn limieten of via deze link.

 

Tip! Een actieve bonus telt niet mee als echt geld en dus ook niet voor je maximale saldo. Dit wil zeggen dat je effectieve saldo hoger kan liggen dan je saldolimiet en dat je toch nog kan spelen. Wanneer de bonus is vrijgespeeld, wordt dit uiteraard echt geld en telt dit wel mee voor je saldolimiet.

 

711 is een door de Nederlandse Kansspelautoriteit vergund kansspelaanbieder. Alle spellen die worden aangeboden zijn gekeurd en gecertificeerd. 

 

Bij 711 zijn de games gebaseerd op een 'Random Number Generator' (RNG), hierdoor ben je er zeker van dat elk spel volledig willekeurig is.

 

Je hebt met andere woorden enkel een gezonde portie geluk nodig om te winnen!

De spelregels kan je terugvinden in het spel zelf

 

In de meeste gevallen via het 'i' informatie icoontje of via 'menu' in het spel zelf.

De RTP of ‘Return to Player’ is een percentage dat aangeeft hoeveel procent van de totale inzet wordt terugbetaald in de vorm van winstgevende combinaties.

 

Bij 711 kiezen we telkens voor de hoogste uitbetalingspercentages (RTP's) op de Nederlandse markt! 

711 beschikt over een vergunning Kansspelen op afstand voor casinospelen waarbij de spelers tegen de vergunninghouder spelen uitgegeven door de Nederlandse Kansspelautoriteit op 16 maart 2022.

 

Het kenmerk van de vergunning is 1976/01.259.998.

 

Ons casino is 100% legaal, velig en betrouwbaar!

Jazeker! 

 

Stuur gerust een mail met daarin jouw voorstel naar [email protected] 



FAQ

Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om een account aan te maken en te spelen.

 

Belangrijk! Enkel spelers met een Nederlands identiteitsbewijs en dus BSN-nummer kunnen zich bij ons registreren.

Je kan kosteloos een account aanmaken via deze link.

 

Tip! Houd je ID, rijbewijspaspoort of verblijfsvergunning bij de hand.

Je zal tijdens de registratie een bewijs hiervan moeten doorsturen. 

Wanneer het niet lukt om een account aan te maken kan het zijn dat je al een account bij ons hebt of misschien had je er één en heb je die gesloten?

 

Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Je documenten kunnen door verschillende redenen niet geaccepteerd worden.

 

Om je account te verifiëren kan je een bewijs van je ID, rijbewijs, paspoort of verblijfvergunning doorsturen.

 

Je bekijkt best volgende zaken eens goed na:

  • Zijn je documenten volledig?
  • Zijn je documenten nog geldig?
  • Zijn je documenten duidelijk leesbaar? (lage kwaliteit, wazig of onleesbare documenten zullen niet geaccepteerd worden)
  • Zijn alle 4 hoeken van je identiteitsbewijs zichtbaar? (het document mag niet bijgesneden worden)
  • Accepteren wij het bestandstype van jouw documenten? (wij accepteren enkel digitale foto’s via smartphone/tablet/webcam, PNG of JPG)
  • Komt je naam overeen? (Zorg ervoor dat je documenten overeenkomen met de persoonsgegevens van je account)

 

Heb je nog steeds problemen tijdens de verificatie van je documenten, dan heb je ook nog de mogelijkheid om je account te verifiëren via iDIN.

Als laatste stap van het registratieproces dien je een eerste iDeal storting te doen met een IBAN rekening die op je eigen naam staat.

 

Wanneer deze storting succesvol is wordt deze IBAN gekoppeld aan je account en wordt deze jouw geverifieerde tegenrekening waarop de opnames zullen worden uitbetaald. 

Als vergund aanbieder van online kansspelen dient 711 de wet- en regelgeving te respecteren. Hiervoor is een registratie en verificatie aan de hand van een geldig Nederlands identiteitsbewijs noodzakelijk.

 

Je documenten en persoonsgegevens zijn steeds veilig bij ons. Deze zullen nooit publiek beschikbaar gesteld worden. Voor meer vragen kan je altijd mailen naar [email protected].

In het geval je account niet automatisch geverifieerd is na het uploaden van je documenten, kan je jouw account alsnog laten verifiëren.

 

Hierbij is het afhankelijk van of je al dan niet gebruik maakt van iDIN.

  • Maak je gebruik van iDIN? Dan zal je account onmiddellijk geverifieerd worden. Je zal een email ontvangen met daarin de bevestiging.
  • Maak je geen gebruik van iDIN? Na je registratie zal je binnen de 48 uur een bevestiging van verificatie ontvangen per mail.

 

Tip! Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, dan is deze waarschijnlijk bij de ongewenste mail/spam terecht gekomen.

Nee.

 

Zolang je geregistreerd staat in CRUKS kan je geen account aanmaken of spelen.

 

Belangrijk! Wens je je in te schrijven bij CRUKS? Dan heb je voor minimaal 6 maanden geen toegang meer tot Nederlandse goksites én Nederlandse speelhallen of casino's.

Hiervoor kan je meer informatie terugvinden via deze link.

PEP's kunnen een account aanmaken maar moeten een verscherpt klantenonderzoek ondergaan alvorens ze kunnen spelen.

 

Met een PEP bedoelen we een politiek prominent persoon, iemand die een belangrijk openbaar ambt bekleedt of een dergelijke functie heeft uitgeoefend (in de loop van het afgelopen jaar) op nationaal of internationaal niveau.

 

Ook iemand die nauw verbonden is (familieleden of naast geassocieerden) met een persoon die een belangrijk openbaar ambt bekleedt of heeft bekleed (in de loop van het afgelopen jaar). 

Nee.

 

Enkel spelers met een Nederlands identiteitsbewijs en dus BSN-nummer kunnen zich bij ons registreren.

Nee.

 

Je kan slechts 1 persoonlijk account aanmaken. Bij de registratie is er een verplichte verificatie met je uniek identiteitsbewijs. Mocht je meerdere accounts proberen aan te maken, dan kan dit leiden tot permanente sancties, zoals onder andere het bevriezen van je spelersaccount(s),…

 

In het geval je tijdens de registratie een fout gemaakt hebt bij het invullen van je persoonlijke gegevens, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Werden je documenten tijdens de registratie geweigerd en kon je de verificatie via iDIN niet voltooien?

 

Neem gerust contact op met onze klantenservice. Na de ontvangst van je documenten zal onze bevoegde dienst ze beoordelen. Je ontvangt binnen de 48 uur een mail met daarin meer informatie.

Het kan voorkomen dat je je wachtwoord vergeet, maak je geen zorgen.

 

Je kan je wachtwoord wijzigen door het emailadres dat gelinkt staat aan je spelersaccount in te vullen op deze link.

 

Tip! Na het invullen van je emailadres zal je een mail ontvangen met daarin een link om je wachtwoord te wijzigen. Let op want deze mail kan soms bij de spam/ongewenste mail terechtkomen. 

Het is mogelijk om een pauze te nemen op onze site en zo jezelf de deelname aan onze kansspelen te ontzeggen, hiervoor kan je de optie ‘zelfuitsluiting’ gebruiken in je accountinstellingen.

 

Je hebt de mogelijkheid om jezelf te laten uitsluiten voor 1, 7 of 30 dagen.

Het is niet mogelijk om deze te annuleren.

 

Wens je jezelf niet enkel bij 711 uit te sluiten? Je kan jezelf ook laten registreren bij CRUKS, zo heb je geen toegang meer tot zowel onze site, als andere online aanbieders en zelfs fysieke casino's in Nederland.

 

Tip! Bij een zelfuitsluiting heb je wel nog toegang tot je account en de mogelijkheid om een opname uit te voeren tijdens die periode. De zelfuitsluiting heeft ook geen effect op de opname in wachtstand, deze zal dus gewoon verwerkt worden.

Nee.

 

Je kan je spelersaccount niet zelf sluiten.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Belangrijk! Houd er rekening mee dat wanneer je kiest om je account te sluiten, dit onherroepelijk is.

Je zal bij een sluiting je account nooit meer kunnen openen. 

Nee.

 

Wanneer je je account wenst te sluiten, zal het saldo automatisch overgeschreven worden naar jouw geverifieerde IBAN rekening.

 

Tip! Bij een zelfuitsluiting blijft het wel saldo wel nog op je spelersaccount.

Nee. Je kan je account niet zelf verwijderen.

 

Stuur hiervoor een mailtje naar [email protected]

 

Je ontvangt een automatische mail met de bevestiging van ontvangst en na de verwerking hiervan ontvang je een mail met meer informatie.

Nee. Je kan je persoonlijke gegevens niet zelf wijzigen.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice

 

Tip! Om je emailadres te kunnen wijzigen, zal je na identificatie een mail ontvangen waarop je kan reageren zodat we het emailadres kunnen aanpassen.

Zeker!

 

Je kan bij je accountinstellingen je contactvoorkeuren zelf wijzigen of je kan contact opnemen met onze klantenservice

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je via deze link je contactvoorkeuren zelf wijzigen.

Ja.

 

Storting:

  • Minimum: 10 euro
  • Maximum: 10.000 euro met kredietkaarten en 25.000 euro via iDEAL

 

Opname:

  • Minimum: 10 euro
  • Maximum: 25.000 euro

 

Dit zijn de bedragen die technisch mogelijk zijn op onze site. Deze staan los van je ingestelde stortingslimieten.

 

Wanneer er daarentegen stortingslimieten zijn ingesteld op je account, dan kan je geen storting meer maken wanneer je die limieten hebt bereikt.

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je stortingslimieten via deze link nakijken.

 

Belangrijk! Wij accepteren enkel stortingen waarbij je gebruik maakt van je een betaalmethode die enkel op je eigen naam staat.

Nee.

 

Alle transacties worden kosteloos verwerkt.

Je hoeft ook geen kansspelbelasting te betalen bij winst!

Op onze site kan je een storting plaatsen via iDEAL, Maestro, VISA of Mastercard.

Wanneer je bent ingelogd, kan je een storting plaatsen via deze link.

Wanneer je bent ingelogd, kan je een opname aanvragen door te klikken op je saldo rechtsboven en via Account > Transacties > Opname of via deze link.

 

Belangrijk! Alle bedragen van je opnames zullen overgeschreven worden naar je geverifieerde bankrekening waarmee je een eerste storting hebt gemaakt.

 

Het is niet mogelijk om een opname aan te vragen wanneer er een bonus actief is. 

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je transactie geschiedenis inkijken via Account > Transacties > Overzicht transacties of te klikken op deze link.

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je de status van je opname nakijken via Account > Transacties > Opnames in wacht via deze link.

In sommige gevallen.

 

Bij 711 werken we zoveel mogelijk met instant en automatische opnames waarbij er dus een onmiddellijke overschrijving gebeurt en het niet mogelijk is om je opname te annuleren. 

 

In bepaalde gevallen kan het gebeuren dat er een manuele goedkeuring van de opname moet gebeuren. Hierdoor heb je wel de mogelijkheid om je opname te annuleren zolang het bedrag nog niet overgeschreven is.

 

Tip! Bij een manuele goedkeuring is de opname binnen 1 werkdag verwerkt.

Van zodra de opname verwerkt is, wordt het bedrag overgeschreven naar je geverifieerde tegenrekening. Vanaf dat moment duurt het tussen enkele minuten tot 24 uur om het bedrag op je rekening te ontvangen. In het weekend kan er echter vertraging zijn.

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je de status van je opname nakijken via Account > Transacties > Opnames in wacht of via deze link.

Nee.

 

Je kan enkel je persoonlijke kaart(en) gebruiken.

 

Belangrijk! In het geval je per vergissing toch een storting maakt met een bankkaart of kredietkaart van iemand anders, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vanaf 24 jaar.

 

Bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers van 24 jaar en ouder.

 

Ben je jonger dan 24 jaar, dan kan je helaas geen bonus krijgen in het kader van het verslavingspreventiebeleid.

Al onze promoties zijn zichtbaar op de Promoties pagina op de website of via deze link.

 

  • Je beschikbare stortingsbonussen vind je terug onder wanneer je een storting wilt uitvoeren onder Account > Transacties > Storting

 

  • Je beschikbare andere bonussen kan je terugvinden onder Bonussen > Beschikbare bonussen

 

Wanneer je bij je registratie ook aangegeven hebt dat je graag promotionele mails ontvangt, zal je ook steeds op de hoogte gebracht worden via mail. 

 

Tip! Wanneer je bent ingelogd, kan je je contactvoorkeuren zelf wijzigen of je kan contact opnemen met onze klantenservice.

 

Belangrijk! Wanneer er geen bonus meer zichtbaar is voor je, kan het zijn dat je deze al hebt gebruikt. De meeste bonussen kunnen slechts éénmaal geactiveerd worden.

De 711 Bonus is een éénmalige stortingsbonus die wordt aangeboden aan alle spelers die aan de bonusvoorwaarden voldoen.

 

De 711 Bonus is een bonus van 100% bovenop een storting, met een maximumbedrag van €711.

 

Je kan de 711 Bonus activeren bij een storting naar keuze door op de stortingspagina de 711 Bonus én de algemene bonusvoorwaarden te selecteren.

 

Eén storting kan nooit recht geven op de 711 Bonus in combinatie met een andere stortingsbonus.

 

De 711 Bonus heeft geen vervaldatum.

 

De algemene bonusvoorwaarden zijn van toepassing.

Nee. 

 

Een bonus is een promotionele tool waaraan vrijspeelvoorwaarden gekoppeld zijn. 

 

Bij 711 geldt er standaard een inzetverplichting van 30 keer het bonus bedrag voor het vrijspelen van de bonus.

 

De inzetverplichting is het aantal keren dat je een bonus moet inzetten vooraleer je het bonusgeld in ‘echt geld’ hebt omgezet.

 

Voorbeeld :

je ontvangt een bonus van €100 met een inzetverplichting van 30 keer het bonusbedrag. Je moet dus €3.000 (30 x €100) ingezet hebben vooraleer het resterende bonusbedrag vrijgespeeld en opneembaar wordt als echt geld. 

 

Voor meer informatie verwijzen we naar de algemene bonusvoorwaarden

De inzetverplichting voor het vrijspelen van een bonus is 30 keer het bonusbedrag.

 

De inzetverplichting is het aantal keren dat je een bonus moet inzetten vooraleer je het bonusgeld in ‘echt geld’ hebt omgezet.

 

Voorbeeld:

Stort je €100 en je ontvangt €100 bonus, dan is de inzetverplichting €3.000 (30 x het bonusbedrag €100) om het resterende bonusbedrag vrij te spelen.

 

Tip! Wanneer je ingelogd bent, kan je via Account > Bonusoverzicht of via deze link de vooruitgang van je inzetverplichting nakijken.

Nee. Een bonus kan in het algemeen niet geannuleerd worden.

 

Zolang een bonus actief is, is het niet mogelijk om een opname te doen.  

 

Wanneer het resterende bonusbedrag kleiner dan €1 is, dan vervalt de inzetverplichting en wordt dit echt geld. Op die manier verhinderen we dat je geen opname kan doen door resterende eurocenten in bonusgeld.

 

In uitzonderlijke gevallen kan een bonus toch geannuleerd worden, neem hiervoor contact op met de klantenservice.  

 

Belangrijk! Wanneer we je bonus annuleren is dit onomkeerbaar. Het is nooit mogelijk om die later opnieuw toe te voegen.  

Nee.

 

Er zijn enkel algemene bonussen beschikbaar. Het is wettelijk verboden om individuele bonussen toe te kennen.

 

Belangrijk! Ook bij onze klantendienst is het niet mogelijk om extra bonussen te vragen.

Jazeker!

 

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wij dragen verantwoord spelen en verslavingspreventie hoog in het vaandel! Daarom is het verplicht om de volgende limieten in te stellen:

 

  • Stortingslimiet per dag, week en maand.

Hoeveel wil je maximaal storten per dag, week of maand?

 

  • Tijdslimiet per dag, week en maand.

Hoeveel tijd wil je maximaal spenderen per dag, week of maand? Let hierbij wel op dat dit berekend wordt op je inlogtijd en niet je effectieve speeltijd.

 

  • Saldolimiet

Wat is het maximaal saldo dat op je spelersaccount mag staan? Ga je hierover, dan kan je niet meer verder spelen maar ben je verplicht een opname te doen.

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je limieten instellen en wijzigen via Account > Mijn limieten of via deze link.

 

Daarnaast bieden wij ook op maat gemaakte limieten en beperkingen aan voor elke speler. Wil je hierover meer weten, neem dan zeker contact op met onze klantenservice!

Jazeker!

 

Het is mogelijk om je stortingslimiet, tijdslimiet en saldolimiet te wijzigen. Dit doe je zelf door in te loggen en te gaan naar Account > Mijn limieten of via deze link.

 

De klantenservice is niet bevoegd om je limieten te wijzigen.

 

Belangrijk!

  • Het instellen van een strenger limiet gaat gelijk van kracht.
  • Het instellen van een hoger limiet zal na 7 dagen van kracht worden.

Jazeker!

 

Wanneer je bent ingelogd, kan je je saldolimiet wijzigen via Account > Mijn limieten of via deze link.

 

Tip! Een actieve bonus telt niet mee als echt geld en dus ook niet voor je maximale saldo. Dit wil zeggen dat je effectieve saldo hoger kan liggen dan je saldolimiet en dat je toch nog kan spelen. Wanneer de bonus is vrijgespeeld, wordt dit uiteraard echt geld en telt dit wel mee voor je saldolimiet.

 

711 is een door de Nederlandse Kansspelautoriteit vergund kansspelaanbieder. Alle spellen die worden aangeboden zijn gekeurd en gecertificeerd. 

 

Bij 711 zijn de games gebaseerd op een 'Random Number Generator' (RNG), hierdoor ben je er zeker van dat elk spel volledig willekeurig is.

 

Je hebt met andere woorden enkel een gezonde portie geluk nodig om te winnen!

De spelregels kan je terugvinden in het spel zelf

 

In de meeste gevallen via het 'i' informatie icoontje of via 'menu' in het spel zelf.

De RTP of ‘Return to Player’ is een percentage dat aangeeft hoeveel procent van de totale inzet wordt terugbetaald in de vorm van winstgevende combinaties.

 

Bij 711 kiezen we telkens voor de hoogste uitbetalingspercentages (RTP's) op de Nederlandse markt! 

711 beschikt over een vergunning Kansspelen op afstand voor casinospelen waarbij de spelers tegen de vergunninghouder spelen uitgegeven door de Nederlandse Kansspelautoriteit op 16 maart 2022.

 

Het kenmerk van de vergunning is 1976/01.259.998.

 

Ons casino is 100% legaal, velig en betrouwbaar!

Jazeker! 

 

Stuur gerust een mail met daarin jouw voorstel naar [email protected]